NavMenu

Dekorativna kozmetika Wycon stigla u Srbiju - Kompanija BJN planira širenje franšize u regionu

Izvor: Franchising.rs Nedelja, 23.07.2017. 17:30
Komentari
Podeli
Srbija je nedavno dobila prvu prodavnicu italijanskog brenda dekorativne kozmetike Wycon, otvaranjem franšize u Knez Mihailovoj ulici 32 u Beogradu.

Mada relativno mlad brend, kreiran 2009. godine, Wycon u svetu ima već 250 radnji, a primalac ove franšize u Srbiji postala je kompanija BJN, koja je, između ostalih i primalac franšize modnog brenda Tudors.

- U poređenju sa konkurencijom, smatram da Wycon ima najbolji odnos cene i kvaliteta, a kvalitet je, što se ovog brenda tiče, nesumnjiv i u ovoj oblasti izuzetno važan. Na kraju dana, kozmetika se nanosi na lice i tu nema kompromisa. Dakle, reč je o jako kvalitetnoj dekorativnoj kozmetici koja je cenovno dostupna svima. Prosečna cena artikla je oko 7 EUR - objašnjava Bojan Mitić, direktor kompanije BJN, zašto se, između ostalog, odlučio da uzme ovu franšizu.

Wycon je pažljivo osmišljen koncept sa jasnim ciljevima i vizijama. Za poseban ugođaj u radnji "zaduženo" je mnoštvo detalja, a kvalitet je vidljiv u svakom pedlju - od proizvoda do enterijera.

Zanimljivo je da se ista muzika pušta u svim Wycon radnjama u svetu. Unutar lokala su postavljeni i veliki monitori na kojima se emituje video-materijal, ali i koji su user friendly, što znači da potrošači, prakično, na monitoru mogu da isprobaju kako bi određena šminka izgledala na njihovom licu.

Širenje mreže

Kompanija BJN je dobila "načelnu" saglasnost da franšiznu mrežu širi u čitavom regionu. To, praktično, znači da će, kako objašnjava Mitić, ukoliko naprave dobre rezultate u Srbiji, dobiti "zeleno svetlo" i za druga tržišta.

U Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, prema njegovim rečima, postoji prostor da se otvori najmanje po deset radnji, dok u Bosni i Hercegovini, Makedoniji, Crnoj Gori najmanje po pet.

- Mi smo ovu franšizu uzeli sa dugoročnim planom da otvorimo najmanje 35 radnji u regionu. Nije nam u planu da dajemo single unit franšize, ali ukoliko se neko pojavi sa savršenom lokacijom, recimo, sopstvenim lokalom u Ilici u Zagrebu ili na Stradunu u Dubrovniku, mislim da bismo mogli pregovarati sa davaocem da tom partneru damo single unit franšizu - kaže Mitić.
Komentari
Vaš komentar

Top priče

27.03.2024.  |  Industrija, Saobraćaj, Finansije

Grad ustupa privatnicima više od 30 zemunskih i palilulskih autobuskih linija - Spreman nacrt JPP na deset godina, posao težak pola milijarde evra

Gradske linije na potezima 100 i 700, kao i još nekoliko linija koje prelaze preko Novog Beograda i Zemuna, definitivno će biti ustupljene privatnim prevoznicima. Danas se održava hitna telefonska sednica Privremenog organa grada, na kojoj je od 100 tačaka, najvažnija upravo ona koja se tiče Odluke o usvajanju predloga projekta javno-privatnog partnerstva u obavljanju javnog prevoza na pomenutim linijama. Nacrtom ove odluke predviđeno je

Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.

Zaboravili ste šifru? Kliknite OVDE

Za besplatno probno korišćenje, kliknite OVDE

Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno, uz konsultacije sa našim ekspertima.